Menu
Polecamy
2019-08-08

BLIK

            

          BLIK to usługa dzięki której zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z bankomatu,  kupisz bilety do kina, prześlesz pieniądze na inny telefon bez znajomości konta odbiorcy (tylko w aplikacji SGB Mobile). Dostęp do usługi poprzez aplikację:

 SGB Mobile  - dla  klientów indywidualnych

 Portfel SGB   - dla klientów instytucjonalnych.

Jak korzystać z BLIK ?

 w bankomacie wybierz BLIK wpisz jednorazowy kod wygenerowany w SGB Mobile lub  Portfel SGB i zatwierdź go PIN-em na smartfonie,

 

w sklepie internetowym wybierz płatność BLIK wpisz jednorazowy kod wygenerowany w SGB Mobile lub  Portfel SGB i zatwierdź go PIN-em na smartfonie,

 

 w sklepie stacjonarnym poinformuj sprzedawcę o płatnosci BLIK wpisz jednorazowy kod wygenerowany w SGB Mobile lub  Portfel SGB  i zatwierdź go PIN-em na smartfonie.

 

 

 wyślij lub odbierz przelew na telefon w  SGB Mobile  wybierz BLIK  -> Przelew na telefon BLIK , wpisz numer telefonu lub wybierz z kontaktów i zatwierdź go PIN-em.

 

Jak zainstalować, uruchomić BLIK ?

Jeżeli posiadasz aplikację SGB Mobile lub  Portfel SGB  to BLIK jest już jej częścią.

Dla  Portfel SGB  musisz udać się do najbliższej pacówki banku i wyrazić zgodę na BLIK lub złożyć elektroniczny wniosek w SGB24 ( menu -> ZAPYTANIA I WNIOSKI->ZŁÓŻ->Wniosek o BLIK ). W banku otrzymasz identyfikator BLIK -16 cyfrowy kod lub w SGB24 ( w polu komentarz ), który należy  wprowadzić w aplikacji Portfel SGB w sekcji BLIK. Po prawidłowym procesie autoryzacji możesz cieszyć się z usługi.

 Jeżeli  nie posiadasz aplikacji Portfel SGB to najpierw musisz ją zainstalować, sparować kartę a następnie udać sie do najbliższej palcówki banku celem uzyskania identyfikatora BLIK.

Ile kosztuje  BLIK ?

Nic nie płacisz to usługa darmowa.

Wypłacaj za darmo w każdym bankomacie w całej Polsce. 

Przelew na telefon BLIK jest bezpłatny.

 

 

  Regulamin usługi BLIK